Justiça

Updated: Nov 3, 2019

Alberto Pachón Carvalho de Oliveira morreu afogado na praia de Carcavelos no dia 24 de Maio de 2019. Os agentes da autoridade não tardaram a aparecer e intimaram o Atlântico a acompanhá-los à esquadra onde iria aguardar julgamento por homicídio por negligência. Na ausência de indícios de negligência grosseira, o mar foi condenado a três anos de prisão. Previsivelmente, será libertado em 2021, quando voltará à praia de Carcavelos.

ABOUT US

The Free Association is a non-profit organization moved by the desire to learn. We create innovative opportunities of continuous learning in the field of psychodynamic psychotherapy and psychoanalysis.

LOCALIZATION

We are based in the beautiful city of Lisbon, Portugal,  with colleagues and partners around the world.

WE KEEP YOU POSTED